wtorek, 3 marca 2015

Naleśniki ze szpinakiem


Niestety po raz kolejny nie podam mojego przepisu na naleśniki, jak zwykle robiłam na oko. 2 jajka, nie cały litr mleka, dwie czubate łyżki mąki kukurydzianej i  mąki pszennej dosypywałam podczas miksowania na tyle żeby ciasto wolno spływało z łyżki  :) Usmażyłam ok 20 naleśników nie za cienkich 



Farsz:
  • 550g mrożonego szpinaku (450g siekanego i 100g liści)
  • czubata łyżka masła
  • 1,5 kostki sera feta pełnotłustego 
  • pieprz czosnkowy, pieprz cayenne, gałka muszkatołowa 
Na dużej patelni roztopić masło, dorzucić zamrożony szpinak i na małym gazie rozmrozić, chwile podsmażyć i dodać drobno pokrojoną fetę. Gdy feta się rozpuści całość doprawić i chwile odparować.  Gotowym farszem smarować naleśniki i zwijać wedle uznania - w rulon lub trójkąty. Ja podałam oblane kwaśną  śmietaną i obsypane prażonym ziarnem słonecznika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz