sobota, 5 kwietnia 2014

Nomonacja do Liebster Blog Award

Bardzo dziękuje Ilona/Albertos z bloga Kuchnia Pod Lipami za nominację do Liebster Blog Award :)


 "Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował".

A więc odpowiadam na pytania :) 

 
1. Jakiego dania nie odważyłabyś się zjeść?
Każdego z robactwem
2. Schabowy, czy coś bardziej wyszukanego?
Ze dwa razy w roku mam ochotę na schabowego
3. Jakiego składnika nie może zabraknąć w Twojej kuchni?
Pieprzu ziołowego
4. Jakie jest Twoje ulubione ciasto?
Różne z kremami budyniowymi
5. Jaki jest Twój ulubiony program kulinarny?
Każdy Jamie Oliver'a
6. Supermarket, sklepik osiedlowy, czy bazarek? Gdzie najczęściej robisz zakupy?
Duże zakupy supermarket, ale mam pod domem ulubionego rzeźnika i ulubiony warzywniak na codzienne braki w kuchni
7. Najlepiej gotuje... . Właśnie... kto wg Ciebie najlepiej gotuje?
Mało, ale smacznie MÓJ TATO!
8. Do jakiego zwierzaka porównałabyś/- ałbyś siebie w kuchni? ( Np. uparty jak osioł- co raz nie wyjdzie, to drugi raz musi...) :)
Może królik bo lubię zieleninę
9. Dziecko w kuchni. Czy warto uczyć dziecko gotować od najmłodszych lat?
Tak!
10. Jakie jest Twoje najfajniejsze/ najmilsze wspomnienie kulinarne?
Gdy byłam w zaawansowanej ciąży robiłam pierogi. Po wyjęciu z gara oblałam tłuszczykiem i chciałam podrzucić w misce. Jeden z pierogów wypadł z miski i wylądował na półce z mojego dużego brzucha. Wygodnie tam sobie leżał gdy ja pękałam ze śmiechu :)
11. Gadżet kuchenny, który chciałabym/ -ałbym mieć?
Aid Kitchen 

A teraz ja zapraszam:


Pytania
1. Ulubione danie obiadowe?
2. Czy masz jakieś ciasto na liście koniecznie zrobić, ale od miesięcy nie masz "okazji" się za nie zabrać? Jakie?
3. Czekolada słodka czy gorzka?
4. Jakie danie gotowe kupujesz mimo, że można łatwo zrobić samej? ( np budyń w proszku) 
5. Ulubiona zupa?
6. Czy od zawsze gotowanie było Twoją pasją? Jeśli nie to w jaki sposób to odkryłaś? 
7. Kuchnia mamy czy babci? A może prababci?
8. Największa kulinarna wpadka, niewypał?
9. Ile masz książek kucharskich? 
10. Co gotujesz najlepiej?
11. Komu gotujesz najczęściej? (tylko sobie, mąż, dzieci...) 

Zapraszam do zabawy :)


1 komentarz:

  1. Dziękuję za nominację..ale nie "pociągnę " tego dalej..chwilowo brak wolnego czasu na szukanie blogów, które mogę podać do nominacji..

    OdpowiedzUsuń