sobota, 5 kwietnia 2014

Jarzynowa zupa z brukselką i kaszą manną


  • 2 marchewki
  • 3-4 ziemniaki
  • 250g brukselki 
  • miseczka mieszanki jarzyn - u mnie "zupa 6 składnikowa"
  • pietruszka nać, koperek, szczypiorek, por
  • ziele angielskie, liść laurowy, przyprawa rosołowa, pieprz
  • 3 łyżki kaszy manny
  • łyżeczka masła

  • opcjonalnie śmietana 18%

Marchew kroimy w słupki, ziemniaki w dużą kostkę. Zagotowujemy wraz z zielem angielskim, liściem laurowym oraz przyprawą rosołową. Pozostałe warzywa miałam mrożone więc dodałam je po około 5 minutach, na dużym gazie doprowadziłam do wrzenia, następnie po dodaniu poszatkowanej zieleniny  gotowałam przez około 15 minut na małym. Pod koniec dodałam czubate łyżki kaszy manny oraz masło, doprawiłam. Gotowałam około 5 minut. Zupa była gęsta i smaczna bez dodatków, aczkolwiek ja jestem smakoszem śmietany więc swoją porcje w talerzu zaprawiłam kleksem gęstej 18%



Wiosenne zupy

2 komentarze:

  1. Nominuję Ciebie i Twojego bloga do nagrody Liebster Blog Award i zapraszam do zabawy i bloga po odbiór nominacji: http://kuchniapodlipami.blogspot.com/2014/04/liebster-blog-award-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie w takiej wersji pamiętam brukselkę z dzieciństwa :D Taka zupka jest pyszna :))

    OdpowiedzUsuń